Palmzondag Lenteconcert

Seniorenorkest Amstelland mmv. leerlingen van basisschool de Zwaluw

Op Palmzondag 25 maart a.s. zal, in samenwerking met stichting 'Vrienden van de Urbanuskerk', het seniorenorkest Amstelland een concert geven bij ons in de St.Urbanuskerk. Traditiegetrouw was dit een nieuwjaarsconcert begin januari. Echter een concert in het voorjaar, wanneer de krokussen en narcissen zich laten zien, temperaturen oplopen en natuur ontwaakt, leek een welkome afwisseling en geeft hen een nieuwe, muzikale uitdaging: Het lenteconcert staat voor u klaar!

Speciaal voor deze uitvoering is de samenwerking gezocht met leerlingen van de basisschool 'de Zwaluw' uit Nes. Zij zullen onder begeleiding van het orkest enkele kinderliederen én liederen uit de musical 'The sound of music' ten gehore brengen.

De kerkdeuren staan voor u open vanaf 13.45uur, het concert begint om 14.15uur en zal ongeveer 1 uur duren. Entree is gratis, na het concert zal er een deurcollecte worden gehouden. De opbrengsten hiervan zijn geheel bestemd voor het onderhoud aan de glas-in-lood ramen in het priesterkoor. Er is geen pauze, maar na afloop is er alle gelegenheid om onder het genot van een drankje gezellig met elkaar bij te praten. Hiervoor zijn in de kerk bonnen te koop bij de organisatie. Komt u ook meegenieten? We stellen uw aanwezigheid zéér op prijs!